مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:002021-12-22بين الملل

عصائب اهل الحق: آمریکا میلیون ها دلار برای تخریب چهره مقاومت هزینه کرده است


عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که آمریکا برای خدشه دار کردن چهره گروه های مقاومت اسلامی میلیون ها دلار هزینه کرده است.

- عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که آمریکا برای خدشه دار کردن چهره گروه های مقاومت اسلامی میلیون ها دلار هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد عبدالحسین، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق در گفتگویی با خبرگزاری المعلومه عراق اظهار کرد: تریبون های سیاسی آمریکا در داخل و خارج به صورت مستمر و بی وقفه در راستای شیطانی جلوه دادن گروه های مقاومت اسلامی و خدشه دار کردن چهره آنها تلاش می کنند.

عبدالحسین در ادامه گفت: سیاست آمریکا و رسانه های آن تا زمانی که گره گروه های مقاومت اسلامی مخالف حضور بیگانگان وجود داشته باشد، هرگز تغییر نخواهد کرد.

این عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق با اشاره به اینکه برخی چهره های سیاسی بر روی تمدید مدت حضور آمریکا در عراق حساب باز می کنند، گفت: بلندگوهای سیاسی آمریکا در عراق و رسانه های آن در مقابل گروه های مقاومت اسلامی که در برابر طمع ورزی های آمریکا در عراق و منطقه همانند مانعی ایستاده اند، حمله برنامه ریزی شده ای را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق: آمریکا میلیون ها دلار برای تخریب چهره مقاومت هزینه کرده است

عصائب اهل الحق: آمریکا میلیون ها دلار برای تخریب چهره مقاومت هزینه کرده است