مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:352021-12-22پزشكي

گزارشی از تب دانگی در هرمزگان نداشتیم/پشه آئدس در بندرعباس و بندرلنگه مشاهده شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه تا به حال گزارشی از تب دانگی که مهمترین بیماری منتقله از طریق این پشه است نداشتیم، اظهار کرد: - ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه خوشبختانه تا به حال گزارشی از تب دانگی که مهمترین بیماری منتقله از طریق این پشه است نداشتیم، اظهار کرد: علائم بیماری کووید ممکن است با آنفلوآنزا سرماخوردگی و بیماری تب دانگی اشتباه شود.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز (اول دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: یکی از مهمترین راهکارها در کنترل و مهار بیماری های ناقله از طریق پشه آئدس بهسازی محیط است که تاکنون در خصوص بهسازی محیط اقدامات خوبی انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در محل هایی که شناسایی شده بود توسط همکاران بهداشت محیط به صورت مداوم رصد انجام می شود، اظهار کرد: این رصد تنها در سطح شهر بندرعباس نبوده و تمام شهرستان های استان خصوصاً شهرستان هایی که در ساحل قرار دارند مورد رصد همکاران بهداشت محیط می باشند که تاکنون به جز در بندرعباس و بندرلنگه گزارشی از نقطه دیگری در استان در خصوص مشاهده این پشه داده نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه تا به حال گزارشی از تب دانگی که مهمترین بیماری منتقله از طریق این پشه است نداشتیم، اظهار کرد: علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از تب دانگی در هرمزگان نداشتیم/پشه آئدس در بندرعباس و بندرلنگه مشاهده شد

گزارشی از تب دانگی در هرمزگان نداشتیم/پشه آئدس در بندرعباس و بندرلنگه مشاهده شد