مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:252021-12-22دانش

دانشجویان بدهکار، بعد از پرداخت بدهی در کلاس آنلاین حضور یابند


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان علت قفل شدن سامانه حضور در کلاس های آنلاین برای دانشجویان بدهکار را توضیح داد و گفت: این سامانه از دسترس همدان خارج بوده و به صورت نظام مند بدهکاران را تشخیص داده و آنها به محض پرداخت بدهی می توانند، - ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان علت قفل شدن سامانه حضور در کلاس های آنلاین برای دانشجویان بدهکار را توضیح داد و گفت: این سامانه از دسترس همدان خارج بوده و به صورت نظام مند بدهکاران را تشخیص داده و آنها به محض پرداخت بدهی می توانند، مجدد وارد سامانه شوند.

مسعود محمودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این سامانه کشوری بوده و تنها مختص همدان نیست، بنابراین دانشجویان در صورت پرداخت بدهی می توانند مجدد وارد سامانه شوند.

وی با بیان اینکه تمامی دانشجویان در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی عضو هستند، تصریح کرد: چندین مرتبه و به طور مکرر از طریق تلگرام و به طرق مختلف اطلاع رسانی انجام شده و دانشجویان بدهکار قبل از قفل شدن سامانه، در جریان این موضوع بوده اند.

محمودی با بیان اینکه دانشجویان بدهکار باید هرچه سریعتر برای رفع بدهی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: این دانشجویان در صورتیکه در ساعت اداری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند ظرف مدت 24 ساعت سامانه برای آنها باز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بدهکار، بعد از پرداخت بدهی در کلاس آنلاین حضور یابند

دانشجویان بدهکار، بعد از پرداخت بدهی در کلاس آنلاین حضور یابند