مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:052021-12-22سياسي

برگزاری سومین کنگره بین المللی شعرخاتم سلیمانی در جزیره کیش


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از ارسال بیش از یک هزار و 200 آثار به کنگره بین المللی شعرخاتم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حسین شمسیان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش صبح امروز در نشست خبری سومین کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، بر لزوم اهمیت این رویداد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که  خود را در زمره برگزار کنندگان این رویداد قرار دهیم.

وی افزود: در این کنگره دو کتاب اشعار در وصف سردار سلیمانی منتشر شده که از آثار فاخر و ارزشمند محسوب می شود.

شمسیان یکی دیگر از ویژگی های این کنگره را مردمی بودن آن برشمرد و گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی،  سردار سلیمانی از مردم بود و باید برنامه های مربوط به این شهید نیز مردمی برگزار شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد قشم، ویژگی سوم کنگره سردار سلیمانی را فرامرزی بودن آن عنوان کرد و افزود: مردمی بودن کنگره سردار از مرزهای ایران فراتر رفته و شاعرانی از کشورهایی مانند تصریح کرد:  تاکنون بیش از 1200 اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که 20 اثر به عنوان آثار برگزیده توسط داوران انتخاب شده اند و از این تعداد 75 اثر از شاعران بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین کنگره بین المللی شعرخاتم سلیمانی در جزیره کیش

برگزاری سومین کنگره بین المللی شعرخاتم سلیمانی در جزیره کیش