مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 04:302021-12-22اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی ساخت مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر


معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت 70 درصدی احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی در پسابندر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت 70 درصدی احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی در پسابندر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عباس آذرپیکان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) پسابندر با مبلغ 102 میلیارد ریال در دی ماه سال 99 آغاز شد گفت: علیرغم دوری محل اجرای این مرکز از شهر چابهار، این پروژه با پیشرفت بیش از 70 درصد در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به کثرت تردد ناوگان دریایی و خصوصا شناورهای صیادی در خط ساحلی شرق استان و لذا وقوع بیشترین تعداد سوانح دریایی در سواحل شرقی استان و در محدوده بندر پسابندر، بریس و رمین؛ ضرورت برنامه ریزی و نجات افراد و شناورهای حادثه دیده موجب شد اداره کل بنادر و دریانوردی بر اساس وظایف حاکمیتی و الزام کنوانسیون های بین المللی پروژه احداث ساختمان جستجو و نجات دریایی را در دستور کار قرار دهد.

معاون فنی و مهندسی بنادر استان با بیان اینکه این پروژه تا قبل از پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید اضافه کرد: این پروژه با زیر بنای 542 متر، در 3 طبقه و در زمینی به مساحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی ساخت مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر

پیشرفت 70 درصدی ساخت مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر