مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-21بين الملل

افشای واشنگتن پست از ابعاد مخفی زندگی و رد پای اسراییل در پرونده قتل خاشقجی


بنا به اصلاعات جاسوسی پگاسوس؛ جمال خاشقجی ماه ها قبل از مرگش و پیش از آنکه بخواهد با خدیجه جنگیز در ترکیه نامزد کند، در آمریکا هم با یک مهماندار هواپیما ازدواج کرده بود.

- بنا به اصلاعات جاسوسی پگاسوس؛ جمال خاشقجی ماه ها قبل از مرگش و پیش از آنکه بخواهد با خدیجه جنگیز در ترکیه نامزد کند، در آمریکا هم با یک مهماندار هواپیما ازدواج کرده بود.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: برنامه جاسوسی پگاسوس وابسته به شرکت ان اس او اسراییل روی تلفن همسر جمال خاشقجی چند ماه قبل از مرگ این روزنامه نگار سعودی نصب شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق نوشته این روزنامه، برنامه جاسوسی پگاسوس بعد از بازجویی از حنان العتر توسط نیروهای امنیتی فرودگاه دبی چند ماه قبل از مرگ و قطعه قطعه کردن جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در اکتبر 2018 روی تلفن حنان العتر نصب شده بود.

در این گزارش آمده است: افشای این اطلاعات جزیی از تحقیق مستمری است که سازمان روزنامه نگاری شامل موسسات خبری است که در برنامه پگاسوس برنامه ریزی می کند، برنامه ای که از سوی شرکت ان اس او اسراییل به دولت ها فروخته شده و برای نظارت بر خبرنگاران، سیاستمداران و فعالان حقوق بشر استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای واشنگتن پست از ابعاد مخفی زندگی و رد پای اسراییل در پرونده قتل خاشقجی

افشای واشنگتن پست از ابعاد مخفی زندگی و رد پای اسراییل در پرونده قتل خاشقجی