مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-21بين الملل

گام تحریک آمیز تل آویو با تصمیم برای تشکیل جلسه دولت در بلندی های جولان


رسانه های عبری اعلام کردند، دولت اسراییل تصمیم گرفت گامی جدید، غیرمنتظره و تحریک آمیز در خصوص بلندی های جولان اشغالی اتخاذ کند.

- رسانه های عبری اعلام کردند، دولت اسراییل تصمیم گرفت گامی جدید، غیرمنتظره و تحریک آمیز در خصوص بلندی های جولان اشغالی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های عبری اعلام کردند، دولت اسراییل تصمیم گرفته گامی جدید و تحریک آمیز درباره بلندی های جولان اشغالی اتخاذ کند.

شبکه هفت اسراییل اعلام کرد، دولت اسراییل تصمیم گرفته جلسه رسمی خود را روز یکشنبه در بلندی های جولان اشغالی برگزار کند.

دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اوین جلسه خود را در هفدهم آوریل 2016 در بلندی های جولان اشغالی برگزار کرد این اولین بار در تاریخ بود که جلسه دولت در هوای آزاد در بلندی های جولان برگزار می شد.

رسانه های عبری در آن زمان اعلام کردند، این جلسه اتفاقی غیرمنتظره است که از طریق آن این پیام را می رساند که عقب نشینی از جولان اصلا وارد نیست.

دولت اسراییل دومین جلسه خود را در 16 ژوئن در بلندی های جولان برگزار کرد؛ زمانی که با احداث شهرک جدید در بلندی های جولان اشغالی موافقت شد شهرک جدید به نام دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق نامگذاری شد تا از به رسمیت شناختن جولان و الحاق آن به اسراییل توسط ترامپ تقدیر کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام تحریک آمیز تل آویو با تصمیم برای تشکیل جلسه دولت در بلندی های جولان

گام تحریک آمیز تل آویو با تصمیم برای تشکیل جلسه دولت در بلندی های جولان