مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-21اقتصادي

پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) ساخته و آماده نصب شد


دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: کار ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمان(عج) در استان مرکزی به پایان رسیده و آماده انتقال به سامرا نصب است.

- مظفر صفریان عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد 9 ماهه این ستاد، اظهار کرد: در 6 ماهه اول سال مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان نذورات مردمی جمع آوری شد که بخشی از آن نقدی و باقی غیرنقدی بوده است، همچنین میزان 143 گرم مسکوکات اعم از طلا و نقره که بخش اعظمی از آن طلا بود نیز دریافت شد.

اغلب نذورات کالایی مردم نیز در سال جاری عایق ایزوگام بوده است.

وی ادامه داد: به طور کلی مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان جمع نذورات خیرین و متبرعین بوده است که مبلغ یک میلیارد تومان توسط خیرین خاص جهت بازسازی ستون های 16 گانه ایوان های شرقی و غربی حرم امامین عسگریین (ع) دریافت شده است.

دبیر ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در خصوص نیم ضریح ساخته شده برای پنجره سرداب امام زمان (ع) در شهر سامرا توضیح عنوان کرد: ابعاد این نیم ضریح 2 متر و 30 سانتی متر در 2 متر و نیم است.

وزن این ضریح 700 کیلوگرم است و بر روی آن هنرهای زیبایی نظیر قلم زنی، زرگری، ریخته گری، آبکاری طلا، مونتاژ و دمونتاژ و دیگر هنرها کار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) ساخته و آماده نصب شد

پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) ساخته و آماده نصب شد