مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-21سياسي

سوال از شهردار حق اعضای شورای شهر است/اولویت شهردار باید پاسخگویی به سوالات باشد


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اینکه ما نتوانیم هیچ سوالی از شهردار بپرسیم و متهم به سهم خواهی و حرکات سیاسی شویم به هیچ عنوان معنا ندارد و حق و حقوق اعضای شورا در طرح سوال و پاسخ گرفتن از شهردار بندرعباس باید رعایت شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اینکه ما نتوانیم هیچ سوالی از شهردار بپرسیم و متهم به سهم خواهی و حرکات سیاسی شویم به هیچ عنوان معنا ندارد و حق و حقوق اعضای شورا در طرح سوال و پاسخ گرفتن از شهردار بندرعباس باید رعایت شود.

فاطمه جراره ظهر امروز (30 آذرماه) در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: طبق قانون هر کدام از اعضای شورا حق دارند که در هر موضوعی که سوالی داشته باشند با طرح سوال از شهردار آن را مطرح کنند و شهردار نیز ملزم است که به سوالات پاسخگو باشد.

وی اظهار کرد: بحث انسجام و همدلی که در نطق دیگر اعضای شورا نیز بود می تواند مهم ترین اتفاق باشد که سود آن به شهروندان برسد و اگر در شورای شهر اتحاد وجود نداشته باشد در 4 سال پیش رو با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم بود.

جراره بیان کرد: طرح مسائلی مانند سهم خواهی تهمت بزرگی است و به هیچ عنوان نباید مطرح شود؛ شهردار بندرعباس زمانی که در جلسات غیر علنی با اعضای شورا حضور داشت مطرح می کردند که نفراتی نیز از سوی شورا معرفی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از شهردار حق اعضای شورای شهر است/اولویت شهردار باید پاسخگویی به سوالات باشد

سوال از شهردار حق اعضای شورای شهر است/اولویت شهردار باید پاسخگویی به سوالات باشد