مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-21سياسي

کسر خدمت سربازی با انجام پایان نامه های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: دانشجویانی که هنوز سربازی نرفته اند، درصورتی که پایان نامه های دوره ارشد و دکتری آنها در حوزه دفاع مقدس باشد، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: دانشجویانی که هنوز سربازی نرفته اند، درصورتی که پایان نامه های دوره ارشد و دکتری آنها در حوزه دفاع مقدس باشد، کسر خدمت سربازی می گیرند.

سردار ناصر باباخانی در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با دانشگاه پیام نور کرمانشاه که امروز(30 آذر) برگزار شد، بااشاره به مفاد این تفاهم نامه، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده، از این پس دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه دو واحد درسی دفاع مقدس را خواهند گذراند.

وی اضافه کرد: از دانشگاه درخواست کرده ایم تا این دو واحد درسی را در ترم اول به دانشجویان ارائه دهد تا نسل جوان ما با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه با تاکید براینکه همه اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس نقش داشتند، اعلام کرد: تجربیاتی که رزمندگان و مردم ما در دوران دفاع مقدس بدست آوردند را باید به جوانانی که امروز در دانشگاه تحصیل می کنند و سرمایه های اصلی کشور هستند و آینده ایران را بدست می گیرند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر خدمت سربازی با انجام پایان نامه های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس

کسر خدمت سربازی با انجام پایان نامه های دانشجویی در حوزه دفاع مقدس