مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-21سياسي

استاد کرمانشاهی در جمع نخبگان جهان قرار گرفت


دکتر حجت ویسی یکی از اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه جزو یکصد درصد نخبگان جهانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست خبری رییس دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه صبح امروز با حضور سردار ناصر باباخانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی در محل دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد.

دکتر سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه طی سخنانی، اظهار داشت: رفتار فرهنگی مبتنی بر ارزش ها می باشد، ارزش در لفظ خاص اموری است که مطلوب و ارزنده تلقی می شود وقتی ارزش ها را پذیرفته ایم به بایدها و نبایدها که الگوهای رایج هستند باید احترام بگذاریم.

وی در ادامه افزود: ما در دانشگاه ها اساتیدی داریم که در دنیا سرآمد هستند، نمونه آن دکتر حجت ویسی است که امروز به عنوان یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفت.

دکتر سعیدی پور در ادامه گفت: امروز به همت بنیاد حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس تفاهم نامه ای به امضا رسیده است که مبنای آن تبیین ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه ها است و رسالت دانشگاه آموزش و پژوهش بر اساس ارزش هاست.

در ادامه این نشست سردار ناصر باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی سخنانی گفت:  بر اساس تفاهم نامه ای که با دانشگاه پیام نور به امضا رسانده ایم 2 واحد درسی دفاع مقدس به واحدهای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد کرمانشاهی در جمع نخبگان جهان قرار گرفت

استاد کرمانشاهی در جمع نخبگان جهان قرار گرفت