مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-21سياسي

شهرضا میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس می شود+جزییات


مسؤول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان از تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شهرستان شهرضا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد بلندیان، مسؤول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان آن را فراهم کنیم، قرار است در ایام شهادت حضرت زهرا(س) 7 تا 15 دی ماه کل استان و شهرستان های آن میزبان شهدا باشند و این میزبانی از شهرستان کاشان شروع می شود.

بلندیان با اشاره به اینکه سهم شهرستان شهرضا از 2 جهت است، نخست استقبال از کاروان تشییع شهدا و در ادامه تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شهر منظریه است، گفت: قرار است برای ایام شهادت حضرت زهرا(س) بعد از تشییع در اصفهان شهدا در اختیار شهرضا قرار داده شوند و تدفین در شهر منظریه انجام شود.

مسؤول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته هایی باید در این راستا تشکیل شود، بیان کرد: در 6 شهرستان استان اصفهان تدفین شهدای گمنام انجام می شود، در روز شهادت حضرت فاطمه(س) این شهدا در اصفهان تشییع می شوند.

وی با اشاره به اینکه 13 دی ماه کاروان شهدا به شهرضا می رسد، ادامه داد: 15 دی ماه حدود 150 شهید در تهران تشییع می شود که از این تعداد 20 شهید در اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس می شود+جزییات

شهرضا میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس می شود+جزییات