مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-21سياسي

بازگشت ایرانیان به کشور منفعت دو طرفه دارد


کسانی که جرمی ندارند، مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است و صرفا براساس ذهنیت هایی از کشور خارج شدند می توانند به کشور برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا نظری در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تاکید قوای قضاییه و مجریه برای تسهیل در بازگشت ایرانیان ساکن خارج کشور، گفت: جمعیت قابل ملاحظه ای از ایرانیان در سایر کشورها زندگی می کنند آنها به اشکال مختلف از کشور خارج شده اند و احساس می کنند که اگر برگردند مجازات خواهند شد که این تفکر خلاف منش جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: نظام کشور را متعلق همه ملت می داند، کسانی که جرمی ندارند، مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است و صرفا براساس ذهنیت هایی از کشور خارج شدند می توانند به کشور برگردند و در هر حال امکانی وجود دارد تا مشکلاتشان در داخل کشور حل و فصل است تا هم از ظرفیت کشور بهره مند شود و هم متقابلا برای کشور مفید باشند.

وی تاکید کرد: بازگشت سرمایه آنها می تواند به ایجاد اشتغال، رشد و توسعه کشور کمک کند، آنها نیز می توانند در سرزمینی که متعلق به خودشان است زندگی کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت و قوه قضاییه ساز و کاری فراهم کردند که ایرانیان به کشور برگردند، این کار قطعا به لحاظ بین المللی برای جمهوری اسلامی مفید خواهد بود تبلیغات رسانه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ایرانیان به کشور منفعت دو طرفه دارد

بازگشت ایرانیان به کشور منفعت دو طرفه دارد