مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-21سياسي

کنترل مرزها برای جلوگیری از سویه جدید کرونا تشدید شود


معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به حجم زیاد ورود و خروج از مرزهای استان با هدف پیشگیری از سویه جدید کرونا کنترل مرزها تشدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیشگیری شود.

سردار رحیمی افزود: سویه جدید این بیماری بسیار خطرناک است و نبایدساده انگاری شود به همین خاطر آگاه سازی مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضروری است.

رییس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا همچنین تاکید کرد: مرز رازی خوی به خاطر تردد مسافران خارجی می تواند دروازه ورود سویه جدید از کشورهای اروپایی به داخل کشور شود بنابراین ضمن کنترل شدید بهداشتی از همه ظرفیت ها و تربیون ها باید برای آگاه سازی مردم استفاده کرد و از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و نهادها و ادارات برای پیشگیری از ابتلای مردم بهره برد.

فرماندار خوی نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از 86 درصد از مردم بالای 12 سال این شهرستان دز اول و 74 درصد دوز دوم را دریافت کرده اند از زحمات شورای هماهنگی و کادر درمان و واکسیناسیون و تمام ادارات و نهادها که در امر پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا و واکسیناسیون مردم بودند تشکر و قدردانی کرد.

حسین عباسی با اشاره به عبور و مرورهای قانونی مرزی و تردد اتباع خارجی غیر قانونی در مرز رازی گفت: برای پیشگیری از سویه جدید بیماری کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل مرزها برای جلوگیری از سویه جدید کرونا تشدید شود

کنترل مرزها برای جلوگیری از سویه جدید کرونا تشدید شود