مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-21اجتماعي

انتقال پادگان 04 به دیگر استان ها منتفی شد


فرمانده مرکز آموزشی 04 امام رضا(ع ) گفت: انتقال پادگان 04 بیرجند به دیگر استان ها برابر دستور فرمانده نزاجا فعلا منتفی شده است.

- ، سرهنگ داریوش کریمی ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: فاز اول تصفیه خانه این مرکز چند سال پیش افتتاح شد و فاز دوم آن هم در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بهداشت و محیط زیست هرچند ماه از آن بازدید می کنند اگر مشکلی وجود داشته باشد به ما گزارش می کنند و بعید می دانم بوی نامطبوع فاضلاب این مرکز مردم روستاهای اطراف را اذیت کرده باشد.

به گفته وی مرکز 04 سال 1304 در قالب پادگان آموزشی درشهر بیرجند ایجاد شد و در سالهای بعد چند گردان به آن افزوده شد و سال 1382 این مرکز به نام مرکز آموزشی 04 امام رضا (ع) مزین و سال 1392 از بیرجند به خوسف منتقل شد.

وی تصریح کرد: بر اساس اوامر فرمانده نزاجا بحث انتقال این مرکز فعلاً منتفی شده است.

وی با بیان اینکه امسال به عنوان سال تکریم کارکنان وظیفه نامگذاری شده است، اضافه کرد: در این راستا در قالب طرح های لبیک یا خامنه ای 29 طرح تکریم اجرا شده و حداکثر تلاش خود را برای رضایتمندی کارکنان وظیفه انجام می دهیم.

فرمانده مرکز 04 بیرجند تصریح کرد: در زمان شیوع و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مرکز آموزشی گفت: از اسفند سال 1398 با شیوع کرونا در همه پادگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پادگان 04 به دیگر استان ها منتفی شد

انتقال پادگان 04 به دیگر استان ها منتفی شد