مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-21پزشكي

پایان نسخه نویسی کاغذی از ابتدای دی ماه در مازندران


مدیر کل بیمه سلامت مازندران از پایان نسخه نویسی کاغذی از ابتدای دی ماه خبر داد و گفت: بیمه مکمل روستاییان برای کمک به آنها نیز در دستور کار قراردارد.

- محمدرضا میرزایی در نشست با خبرنگاران که روز سه شنبه در اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد با اشاره به اجرای قطعی نسخه نویسی الکترونیکی در مازندران از ابتدای دی ماه، اظهار کرد: در حال حاضر 75 درصد از نسخه ها الکترونیکی است و از فردا 25 درصد که نسخه کاغذی هست پذیرش نمی شوند.

وی گفت: از علوم پزشکی های مازندران و بابل انتظار داریم که این مهم را در دستور کار قرار دهند و تمامی پزشکان موظف به اجرا باشند تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به تعداد 1100 نفر پزشک خانواده در استان اظهار کرد: 620 پزشک شهری بیشترین نسخه الکترونیکی انجام می دهند.

میرزایی گفت: نسخه نویسی با وجود اجرای پزشک خانواده وضعیت مطلوب ندارد و تا آذرماه 32 درصد نسخه ها الکترونیکی و مابقی کاغذی نوشته می شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم درمان سطح 1 را از طریق پزشک خانواده انجام دهند خاطر نشان کرد: سازوکار الترونیکی شدن فراهم است و پرداخت ما نیز به پزشکان بروز است و اگر پزشکان در آموزش مشکلی دارند مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نسخه نویسی کاغذی از ابتدای دی ماه در مازندران

پایان نسخه نویسی کاغذی از ابتدای دی ماه در مازندران