مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-21اجتماعي

اهدای 90 ویلچر به معلولان فارس توسط بنیاد برکت


طی مراسمی، تعداد 90 دستگاه ویلچر توسط بنیاد برکت، به افراد دارای معلولیت زیر 18 سال بهزیستی فارس اهدا شد.

- سه شنبه 30 آذر طی مراسمی با حضور مسئولان، 90 دستگاه ویلچر اهدایی بنیاد برکت، به معلولان جسمی حرکتی زیر 18 سال تحت پوشش بهزیستی فارس اهداء شد.

مدیرکل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: از مهمترین اهداف توانبخشی، مشارکت فعال افراد دارای معلولیت در جامعه است.

استان فارس با تعدادی بالغ بر 150 هزار نفر معلول؛ حوزه گسترده ای از جامعه افراد دارای معلولیت را در بر می گیرد که نیازهای ایشان به صورت مستمر در حال پیگیری است.

محمدصادق کشفی نژاد افزود: تاکنون کارهای قابل تقدیری توسط بنیاد برکت برای فرزندان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس انجام شده است، و بنیاد در مسیر توانمندسازی توانخواهان ما کوشیده است.

او عنوان کرد: استان فارس به عنوان بزرگترین استان کشور، عمده جمعیت عشایر استان را نیز در بر می گیرد و پوشش معلولین در این بخش نیز بسیار مهم و مد نظر است.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار کرد: پس از درمان ، سهولت تردد، افزایش توانمندی ها، مسکن و استفاده از ظرفیت های شغلی جامعه هدف اولویت های بهزیستی فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این مراسم است یک دستگاه ویلچر به صورت نمادین به خانواده تحت پوشش دارای دو عضو معلول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 90 ویلچر به معلولان فارس توسط بنیاد برکت

اهدای 90 ویلچر به معلولان فارس توسط بنیاد برکت