مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-21فرهنگي

جزئبات برنامه های سیما در شب یلدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه های شبکه های تلویزیون را در شب یلدا همراه با جدول برنامه ها مشاهده کنید:شب یلدا، صدا و سیما، شبکه 4 , شبکه یک، - - ویژه برنامه درجه یک با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع؛ رویکرد اصلی این برنامه، هویت محوری و ترویج فرهنگ بومی و سنتی ایرانیان و نمایش آداب و رسوم شب یلدا در اقصی نقاط کشور و محور برنامه خانواده است.

ویژه برنامه یلدایی درجه یک به تهیه کنندگی داریوش دلیری، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که سه شنبه 30 آذر به صورت زنده بعد از سریال، حوالی ساعت 23 روی آنتن می رود.

شب یلدای متفاوت شبکه دو با دو برنامه و یک شگفتانه برنامه شب یلدای شبکه دو با عنوان یلدای دو صفر که توسط تیم برنامه ساز محاکات تولید می شود در دو بخش با اجرای منصور ضابطیان روی آنتن می رود.

فرهاد آییش و همسرش مائده طهماسبی (بازیگر) و محمد بحرانی (صداپیشه و بازیگر) از میهمانان ویژه این برنامه خواهند بود.

رسول نجفیان، فلورا سام و شهاب رضویان که جزو کارشناس ـ داوران برنامه محاکات طی تولید آن بودند نیز حضور خواهند داشت و میهمانان دیگر این برنامه رشید کاکاوند (خواننده فال حافظ)، حامد عسگری (شاعر)، نیما رییسی (خواننده مناجات)، علیرضا نبی و آزیتا ابراهیمی (مهمانان ویژه برنامه) و جمال میرزایی (مهمان ویژه کادر درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزئبات برنامه های سیما در شب یلدا

جزئبات برنامه های سیما در شب یلدا