مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-21بين الملل

امید اُمیکرون به 8 میلیون ایرانی


آنقدر این کرونا چهره تغییر داد و جهش کرد و خطرناک تر و تهاجمی تر شد که حالا کمتر نامی از کرونا به زبان می آوریم و برای گفتن از این ویروس چموش، - به همان نام جهش ها بسنده می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: مثل همین اُمیکرون که این روزها سروکله اش پیدا شده و حسابی معادلات کشورهای مختلف دنیا در مواجهه با ویروس کرونا را به هم ریخته و دوباره همه را دل نگران روزهایی کرده که به تازگی و بعد از انجام واکسیناسیون گسترده پشت سر گذاشته بودیم و با هر مشقتی بود، به مرگ های زیر سه رقمی و در بسیاری از مناطق دنیا حتی زیر دو رقم و صفر رسیده بودیم.

لاکردار شبیه آتش زیر خاکستر، با کوچک ترین تغییر و ساده انگاری و قصور، شعله ور می شود و طوری شیوع پیدا می کند که انگارنه انگار این همه واکسن ساخته شده و این مقدار از مردم دنیا واکسن زده اند و به اصطلاح به مقاومتی نسبت به آن رسیده اند.

بدتر از همه چیز هم همین غیرقابل پیش بینی بودن آن است.

معلوم نیست اگر یک روزی با اُمیکرون هم کنار آمدیم و حتی شکستش دادیم، چه نقشه ای برای جهش جدید دارد و چه آینده ای در انتظار ماست.

از شرح خود ویروس که بگذریم و به همین اُمیکرون و مواجهه ما در ایران با آن برسیم، هم نگرانی هایی هست و هم دلخوشی ها و هم البته توصیه هایی که اگر همان طور که فکر می کنیم و مطلوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید اُمیکرون به 8 میلیون ایرانی

امید اُمیکرون به 8 میلیون ایرانی