مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-21سياسي

اعلام اولویت های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ


مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نامه ای به معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های سراسر کشور، سرفصل برنامه های پژوهشی و اولویت های تحقیقاتی این شرکت را اعلام کرد.

- مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نامه ای به معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های سراسر کشور، سرفصل برنامه های پژوهشی و اولویت های تحقیقاتی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نامه به منظور استفاده از توانمندی های علمی و توسعه همکاری های مشترک صنعت و دانشگاه، برای شناسایی و تعریف موضوعات پژوهشی-کاربردی و اجرای پروژه های پژوهش محور، به معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها ارسال شده است.

بخشی از برنامه های این شرکت برای پژوهشگران به شرح زیر است: - فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها؛ - برنامه مشترک دکترای وزارت نیرو و دانشگاه ها (در راستای تحقق بند پنج سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری)؛ - تامین مالی طرح های پسادکترا در راستای نیازمندی های پژوهشی شرکت (مطابق با شیوه نامه نحوه مشارکت در تعریف و تامین مالی طرح های پسا دکترا شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری)؛ - بهره گیری از رساله های دانشجویان مقطع دکترا؛ - نیازها و اولویت های تحقیقاتی؛ - دریافت و اجرای موضوعات پیشنهادی و طرح های نوآورانه در راستای اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اولویت های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

اعلام اولویت های تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ