مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-21حوادث

کاهش 22 درصدی تصادفات جرحی در تویسرکان


فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات جرحی گفت: در 9 ماهه امسال تصادفات درون شهری فوتی در این شهرستان نداشتیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، رضا نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تویسرکان از امنیت و مشارکت آحاد جامعه است.

وی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی شهرستان در 9 ماهه امسال با هدف حفظ نظم و امنیت با اجرای طرح های امنیتی و خدمات رسانی به مردم، افزایش خدمت رسانی، رسیدگی به تماس های برقرار شده از سوی مردم با 110 خبر داد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه در حوزه های دستگیری سارقین 11 درصد، دستگیری مشمولین 12 درصد، کشف مواد مخدر حدود 5 درصد افزایش عملکرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجهیم گفت: دستگیری معتادان متجاهر به عنوان یکی از مطالبات مردم نیز حدود 162 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه معتادان متجاهر در چهار مرحله جمع آوری و به کمپ های استان همدان تحویل شدند افزود: دستگیری خرده فروشان 18 درصد افزایش عملکرد داشته است.

نوری با بیان اینکه در حوزه تصادفات درون شهری فوتی نداشتیم و در حوزه تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال گذشته درون شهری با 22 درصد کاهش مواجه هستیم بیان کرد: این مهم با تلاش و زحمات همکاران پلیس راهور، اعضای شورای ترافیک و ایجاد فرهنگ و ارتقاب سطح رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی تصادفات جرحی در تویسرکان

کاهش 22 درصدی تصادفات جرحی در تویسرکان