مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-21سياسي

امین زاده:کم توجهی به مباحث حقوقی سند الگو، بسترساز محقق نشدن این سند است


دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: یکی از مهم ترین مباحث حقوقی در سند الگو، تدابیر حقوقی در عرصه های داخلی و بین المللی است که بی توجهی یا کم توجهی به آنها ممکن است زمینه عدم تحقق الگو را فراهم نماید.

- دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: یکی از مهم ترین مباحث حقوقی در سند الگو، تدابیر حقوقی در عرصه های داخلی و بین المللی است که بی توجهی یا کم توجهی به آنها ممکن است زمینه عدم تحقق الگو را فراهم نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، الهام امین زاده در گفت وگویی به بررسی راهکارهای حقوقی تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت و گفت: در پی فراخوان رهبر معظم انقلاب برای طراحی و تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دانشمندان و نخبگان ایرانی تلاش وافری کردند تا نقشه راه جامع و کاملی پیش روی کشور برای چند دهه ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه چنین سندی قاعدتاً نمی باید تکراری، غیر تکلیفی، شعاری، مبهم و یا معارض با سایر اسناد بالادستی باشد، اظهار کرد: بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب، فلسفه تدوین سند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی این بود که بدون نقشه جامع ، دچار سردرگمی خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده:کم توجهی به مباحث حقوقی سند الگو، بسترساز محقق نشدن این سند است

امین زاده:کم توجهی به مباحث حقوقی سند الگو، بسترساز محقق نشدن این سند است