مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-21سياسي

رویکردهای مطالبه گری رسانه ها بازبینی شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رویکردهای مطالبه گری رسانه ها بازبینی شود گفت: در جنگ شناختی نباید به سمتی حرکت کنیم که دشمن را قوی نشان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان اظهار کرد: ابوذر در تاریخ اسلام یک مطالبه گر اجتماعی بود که ابتدا با امر به معروف و نهی از منکر مشکلات را در خفا گوشزد می کرد و اگر نتیجه ای حاصل نمی شد در این فضا بسیار دشوار است و باید بیش از قبل مراقب بود.

وی با بیان اینکه همیشه رویکردهای رسانه های معاند را علیه نظام بررسی می کنم افزود: گمان می کنم بشر در هیچ دوره ای از تاریخ این قدر اسیر نبوده است، رسانه های دشمن آزادی اندیشه را از انسان گرفته اند و در جنگ شناختی و روایت ها هجمه ایجاد کرده اند.

شعبانی با تاکید بر اینکه دشمن اجازه اندیشه عاقلانه به بشر نمی دهد و ما با چنین دشمنی که افکار و اندیشه ها را هدایت می کند مواجه هستیم عنوان کرد: امروز رسانه دشمن دغدغه تولید می کند و نیازسازی می کند و مبتنی با آن جامعه را مدیریت می کند که باید هوشیار بود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه های دشمن انگاره سازی و سیاه نمایی می کنند و فضای جامعه را آلوده نشان می دهند گفت: تبیین این مسئله بسیار جدی است و رسانه های انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای مطالبه گری رسانه ها بازبینی شود

رویکردهای مطالبه گری رسانه ها بازبینی شود