مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-21سياسي

چرا بودجه 1401 باز بوی نفت می دهد؟/مدیران برای جذب اعتبار با نمایندگان همراهی کنند


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی استان ایلام گفت: هرچند کم شدن اوراق قرضه، کم شدن ردیف های بودجه ، کم کردن دستگاه های مجری و کم شدن ردیف ها ازبرجستگی های بودجه 1401 است اما مبتنی بر سند آمایش استان و بر اساس اولویت ها و نیازها نیست بلکه مبتنی بر قدرت چانه زنی است.

- علی اکبر بسطامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: همه ی ما باید دو نکته اصلی یعنی صداقت در گفتار و برنامه را مدنظر داشته باشیم و اگر جایی اعتبار کم می گیریم نتیجه عملکرد خود ما است.

وی با تاکید بر اینکه انعکاس مشکلات مبنای اختصاص اعتبارات است، تصریح کرد: رسانه ها در این جهت تلاش کنند تا در استان و کشور معروفات را ترویج کنند و بر عملکرد مسئولان نظارت بیشتری داشته باشند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه 1401در استان ایلام مبتنی بر سند آمایش استان و بر اساس اولویت ها و نیازها نیست بلکه مبتنی بر قدرت چانه زنی است و در این زمینه اختیارات به وزارت خانه ها داده شده و این بودجه هنوز بوی نفت می دهد و نفتی است، هرچند قرار بود براساس اقتصاد مقاومتی در مسیری حرکت کنیم که جزر و مدهای بین المللی در توسعه استان تاثیرگذار نباشد.

بسطامی کم شدن اوراق قرضه، کم شدن ردیف های بودجه ، کم کردن دستگاه های مجری و کم شدن ردیف ها را ازبرجستگی های بودجه عنوان کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بودجه 1401 باز بوی نفت می دهد؟/مدیران برای جذب اعتبار با نمایندگان همراهی کنند

چرا بودجه 1401 باز بوی نفت می دهد؟/مدیران برای جذب اعتبار با نمایندگان همراهی کنند