مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-21سياسي

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در تبریز


مسئول گروه جهادی همای رحمت تبریز از توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در شهر تبریز بین نیازمندان خبرداد.

- ، حسین مددی گفت: برای شب یلدا و در حد وسع و توان، توانستیم حدود 140 بسته معیشتی تهیه و با شناسایی خانواده های نیازمند در حاشیه شهر توزیع کنیم.

مسئول گروه جهادی همای رحمت، با تقدیر از خیرین، مردم و اعضای گروه جهادی گفت: در تهیه این بسته های معیشتی، بنیاد علوی هم به ما در قالب اهدا برنج، کمک کرد.

رساندن کمک های مؤمنانه به دست نیازمندان واقعی با حفظ کرامت انسانی وی در ادامه با اشاره به اینکه باید کمک های خیرخواهانه به دست نیازمندان واقعی برسد گفت: در گروه جهادی همای رحمت، با کمک معتمدین محلی و دیگر گروه های جهادی، سعی می کنیم که این کمک ها، با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد.

مددی با بیان اینکه در طول سال و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، توسط خیرین و جوانان گروه جهادی همای رحمت، هم بسته های معیشتی و هم بسته های گوشت گرم و غذای گرم، توزیع می شود، گفت: کار فرهنگی و خیرخواهانه، تعطیل بردار نیست و برای اینکه تأثیر خود را در بطن جامعه بگذارد، باید به شکل مستمر ادامه داشته باشد.

ارتباط گیری گروه های جهادی یک ضرورت است مددی با اشاره به تأکید و فرمایش فرموده اند که گروه های جهادی باید به ارتباط گیری با یکدیگر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در تبریز

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در تبریز