مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-21اقتصادي

برگزاری رویداد کارخانه در خانه توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز


رویداد استارتاپی کارخانه در خانه با هدف ایجاد ارتباط بین مشاغل خانگی و صنعت توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز رویداد استارتاپی"کارخانه در خانه" با هدف ایجاد ارتباط بین مشاغل خانگی و صنعت توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالحسن قاسم پور مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی کارخانه در خانه توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز اظهار کرد: توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی یکی از ماموریت های جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اینکه در اکثر کشورهای پیشرفته یا در حال توسعه بخش اعظمی از فرایند تولید تا خدمات شرکت ها، موسسات و نهادهای بزرگ، برون سپاری می شود، افزود: اما در کشور ما مشاغل خانگی به منزله طرحی است که مستقلا در منزل انجام می شود و هدف برون سپاری تولید و خدمات در منزل، میسر نشد.

وی عدم ارتباط بین مشاغل خانگی و صنعت را یکی از نقاط ضعف حوزه مشاغل خانگی دانست و ادامه داد: در طرح مشاغل خانگی ارتباط مداوم و پایداری بین مشاغل و صنعت صورت نگرفته است که این مشکل باعث شد تا ما با ایجاد یک رویداد استارتاپی، زمینه های این فرهنگ سازی را به وجود بیاوریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد کارخانه در خانه توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

برگزاری رویداد کارخانه در خانه توسط مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز