مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-21سياسي

حاجی بابایی: تورم و گرانی های موجود کف روی آب است / انتظار معجزه از دولت نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد، - نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه تورم و گرانی های موجود حباب و کف روی آب است، گفت: این حباب موقتی را ملاک قرار ندهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: دولت باید بتواند آسیب ها را ترمیم و بهبود ببخشد، اما قطعا نمی توانیم انتظار معجزه نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تورم و گرانی های موجود حباب و کف روی آب است، گفت: این حباب موقتی را ملاک قرار ندهید چراکه به زودی شاهد از بین رفتن آن و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه آینه نظام شفاف و روشن است، تاکید کرد که لکه ها و نقاط آلوده و سیاه را باید پاک کرد و رسانه ها باید در راستای انجام وظیفه و رسالت خود برای اطلاع رسانی به آگاهی بخشی به این موضوع توجه کنند.

وی با بیان اینکه منکر بروز برخی اشتباهات نیستیم، از رسانه ها خواست موفقیت ها و نقاط مثبت و توانمندی را برای تقویت امید و خودباوری در جامعه به بهترین شیوه و شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: تورم و گرانی های موجود کف روی آب است / انتظار معجزه از دولت نداریم

حاجی بابایی: تورم و گرانی های موجود کف روی آب است / انتظار معجزه از دولت نداریم