مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-21اقتصادي

اجاق داغ «بوتان» در طوفان تحریم ها


گرچه در اقتصاد دولتی تحریم زده، شکوفایی شرکت های خصوصی امری محال به نظر می رسد، اما هنوز تولیدکنندگانی پیدا می شوند که گلیم خود را از آب بیرون بکشند و در نبود حمایت های دولتی و فشارهای خارجی، - علاوه بر بازارهای داخلی، در ابعاد بین المللی هم درخشان ظاهر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام گروه صنعتی بوتان، در صنعت لوازم خانگی کشور که همچنان لقب دومین صنعت بزرگ غیرنفتی کشور را یدک می کشد نیز چنین شرکت هایی به چشم می خورند.

گروه صنعتی بوتان یکی از شرکت هایی است که در طوفان تحریم های داخلی و خارجی توانسته اجاق تولید و صادرات خود را روشن نگه دارد و شعله محصولات خود را در بیش از 20 کشور جهان برافروزد.

بیست و دوم آذرماه سال جاری سرانجام بیست و پنجمین مراسم تجلیل از صادرکنندگان کشور برگزار شد و صادرکنندگان برتر 1400 در سطح ممتاز و ملی معرفی شدند.

گروه صنعتی بوتان که در آستانه ورود به هشتمین دهه فعالیت خود قرار دارد یکی از شرکت هایی است که توانست برای چهارمین بار طی شش سال اخیر تندیس صادرکننده نمونه ملی را از آن خود کند.

رؤیایی که محقق شد جولان برندی ایرانی در بازارهای اروپایی؛ شاید این همان رؤیایی بود که محسن خلیلی عراقی 24ساله در سر می پروراند؛ درست زمانی که او تصمیم گرفت به همراه پدر و برادر مرحوم خود سیستم پخت وپز و گرمایش خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاق داغ «بوتان» در طوفان تحریم ها

اجاق داغ «بوتان» در طوفان تحریم ها