مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-21اقتصادي

اعتماد مردم به مسؤولان یک سرمایه اجتماعی است


فرماندار شهرستان زنجان لازمه اقدام مشارکتی و توسعه پایدار به ویژه برای شهر ها را جلب اعتماد مردم دانست و گفت: اگر اعتمادی نباشد در هیچ جایی موفق نخواهیم شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ پرویز خالقی در مراسم معارفه شهردار شهر ارمغانخانه، با بیان اینکه شوراها به ویژه شوراهای مناطق روستایی برای پیگیری مشکلاتشان تمام خطرات راه را بپذیرند و در ادارات در راستای برطرف کردت مشکلاتشان حضور به هم رسانند، اظهار کرد:  مدیران دستگاه های اجرایی هم موظفند تا از نزدیک با مشکلات روستا ها مواجه شوند.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه شوراها، بخشداران و دهیاران باید مشکلات  روستاها را احصاء کنند، تصریح کرد: مشکلات  نخست باید اولویت بندی شود و بعد مدیران دستگاه های ذی ربط موظفند در راستای رتفع مشکلات در روستاها حاضر شوند.

وی با بیان اینکه تمرکز من بیشتر به روستاها با دید محرومیت زدایی بوده و هست، خاطر نشان کرد: مسوولیتی که بر دوش یک فرد گذاشته می شود باید در قلمرو جغرافیایی خود پاسخگو باشد.

خالقی با بیان اینکه مدیران باید در راستای انجام فعالیتشان در حوزه مسؤولیتی خود تنها به وقت اداری بسنده نکنند، بیان کرد: بنا به یک روایتی از حضرت علی (ع) اگر می خواهید برای یک ایالتی فردی را به عنوان مدیر منصوب کنید باید بگردید در بلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به مسؤولان یک سرمایه اجتماعی است

اعتماد مردم به مسؤولان یک سرمایه اجتماعی است