مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-21اجتماعي

جدیدترین آمارها از جشنواره «پژوهش سراهای دانش آموزی»


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در 726 منطقه آموزشی کشور 684 پژوهش سرای دانش آموزی در حال ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی هستند و توسعه آن ها بر اساس تئوری ها و نظریه های یادگیری موقعیتی و زمینه ای صورت گرفته است .

- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در 726 منطقه آموزشی کشور 684 پژوهش سرای دانش آموزی در حال ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی هستند و توسعه آن ها بر اساس تئوری ها و نظریه های یادگیری موقعیتی و زمینه ای صورت گرفته است که یقیناً در آینده دستاورهای بزرگی برای جامعه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضاکمریی در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور در شیراز گفت: بیش از 1 میلیون و 122 هزار دانش آموز در دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور شرکت کردند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان این که شاهد رشد 424 درصدی از حیث مشارکت در این جشنواره بودیم، گفت: دانش آموزانی که علاقه مند به یادگیری علوم نوین هستند می توانند از بستر پژوهش سراها برای یادگیری این علوم بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمارها از جشنواره «پژوهش سراهای دانش آموزی»

جدیدترین آمارها از جشنواره «پژوهش سراهای دانش آموزی»