مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-21ورزشي

برگزاری انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان


رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان زن و مرد دانشگاه های سراسر کشور به منظور شرکت در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می شود.

- به منظور شرکت در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزاری انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان زن و مرد دانشگاه های سراسر کشور به منظور شرکت در سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان زن و مرد در بخش کامپوند برای حضور در در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان روز جمعه 10 دیماه به مدت یک روز در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می شود.

این رقابت ها در بخش کامپوند دختران و پسران و به صورت انفرادی برگزار می شود و دانشجویان صاحب رکورد در بخش (کامپوند دختران 680 و پسران 695 ) می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 1 ژانویه 1996 (11/10/1374) به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان

برگزاری انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و شمشیربازی دانشجویان