مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-21فرهنگي

هیات انتخاب جشنواره فجر «قاتل و وحشی» را بازبینی کرده است؟


فیلم های متقاضی شرکت در هر یک از بخش های رقابتی جشنواره، باید از سال 1399 به بعد تولید شده و در دوره های گذشته جشنواره نیز مورد بازبینی هیأت انتخاب قرار نگرفته باشند و «قاتل و وحشی» شرایط آیین نامه را ندارد.

- هیات انتخاب جشنواره فجر قاتل و وحشی را بازبینی کرده است؟ دبیرخانه جشنواره فجر تاکید کرد: فیلم های متقاضی شرکت در هر یک از بخش های رقابتی جشنواره، باید از سال 1399 به بعد تولید شده و در دوره های گذشته جشنواره نیز مورد بازبینی هیأت انتخاب قرار نگرفته باشند و قاتل و وحشی شرایط آیین نامه را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته، 29 آذرماه دست اندرکاران فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله با بیان اینکه با استفاده از ساختارهای قانونی کشور امکان نمایش این فیلم به زودی فراهم خواهد شد، نسبت به منتفی شدن بازبینی این فیلم توسط هیات انتخاب جشنواره فجر معترض شدند.

در اطلاعیه روابط عمومی این فیلم آمده بود: تولید و مراحل فنی قاتل و وحشی ماه گذشته به پایان رسیده و آماده نمایش شده و این فیلم هیچ نمایش داخلی و خارجی هم نداشته بنابراین بر اساس سایر بندهای فراخوان مشکلی برای حضور آن در جشنواره فجر وجود نخواهد داشت.

حالا دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام کرده، بر اساس بند هفت آیین نامه جشنواره، فیلم سینمایی قاتل و وحشی امکان حضور در چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات انتخاب جشنواره فجر «قاتل و وحشی» را بازبینی کرده است؟

هیات انتخاب جشنواره فجر «قاتل و وحشی» را بازبینی کرده است؟