مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-21اقتصادي

وجود حدود 13 میلیون جوان در سن «ازدواج»


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با تاکید بر لزوم ارزیابی و رتبه بندی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، گفت: در حال حاضر 12 میلیون و 800 هزار جوان در سن ازدواج داریم.

- پیگیر فعال شدن بیمه مشاوره هستیم و درصددیم کمیته ای را برای ارزیابی و رتبه بندی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در استانها تشکیل دهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی متقی فر در نشست با تعدادی از مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، اظهار کرد: در صدد هستیم که چشم اندازی را برای فعالیت و توسعه مراکز مشاوره در دستور کار قرار دهیم.

رتبه بندی مراکز مشاوره تخصصی ازدواج استان تهران را شروع کرده و کمیته ای را برای ارزیابی و رتبه بندی این مراکز مشاوره تشکیل داده ایم.

وی با اشاره به ضرورت رتبه بندی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج، این را هم گفت که با رتبه بندی مراکز خدمات ما نیز به این مراکز یکسان نخواهد بود تا اینگونه مراکز به رشد و ارتقاء برسند.

متقی فر با بیان اینکه اجباری کردن مشاوره پیش از ازدواج نیازمند وجود مراکز مشاوره تخصصی ازدواج مطمئن است، تصریح کرد: در این راستا باید مراکز مشاوره تخصصی ازدواج مطمئن باشند.

ما دنبال مرکز مشاوره مطمئن هستیم، چراکه بعضا نمی دانیم در اتاق مشاوره چه می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود حدود 13 میلیون جوان در سن «ازدواج»

وجود حدود 13 میلیون جوان در سن «ازدواج»