مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-21سياسي

بسترسازی ارتقای سلامت اداری از وظایف شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی است


بسترسازی، زیرساخت آفرینی و تأثیرگذاری به منظور ارتقاء سلامت اداری از وظایف مهم شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان مرکزی، ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)  اظهار داشت: ماده 221 قانون پنج ساله پنجم توسعه کشور ضرورت تشکیل این شورا را بیان کرده و به سه دلیل آن را با اهمیت تلقی کرده است.

وی با اشاره به این دلایل افزود: اول اینکه نظام نظارتی کشور با ایجاد تعامل مناسب بین دستگاه ها و نهادهای نظارتی به یک نظام کاربردی تبدیل شود و ثانیا بهره وری را در سیستم اداری کشور ارتقا دهد و ثالثا تقویت مدیریت را در پی داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی  با بیان اینکه تکالیف این شورا در ماده 28 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری کشور تصریح شده است، گفت: با اجرای دقیق و مطلوب آن توسط دستگاه های مسئول به یاری مدیریت ارشد استان می آیند و موجب سلامت روز افزون دیگر دستگاه های اجرایی می شود.

موسوی بیان داشت: یکی از شاخص هایی که در این قانون برای ارتقای سلامت نظام اداری مشخص شده، اندازه گیری، توسعه و اطلاع رسانی میزان سلامت اداری است که باید انجام شود، شاخص دیگر بررسی اقدامات دستگاه ها در حوزه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی ارتقای سلامت اداری از وظایف شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی است

بسترسازی ارتقای سلامت اداری از وظایف شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی است