مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-21اجتماعي

گسترش آتش در پارک ملی گلستان/وزش باد و غبار اطفای حریق را سخت کرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از گسترش آتش به خارج از محدوده پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: وزش باد و غبار اطفای حریق را سخت کرده است.

- در خصوص آخرین وضعیت حریق در پارک ملی گلستان اظهارکرد: حریق پنجم در پارک ملی گلستان از روز گذشته (دوشنبه) در مرز پارک به سمت دره شمالی آغاز شده و با توجه به وزش باد به قسمتی از خارج دره شمالی رسیده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان افزود: از روز گذشته نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست و بسیجی و نیروهای مردمی در حال اطفاء حریق بوده در این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: از صبح امروز (سه شنبه) محدوده ای در حریق چهارم هم دچار آتش سوزی شده و یک خط آتش در آن نقطه داریم بنابراین هم اکنون در پارک ملی گلستان شاهد دو حریق در دو نقطه هستیم.

کنعانی اضافه کرد: نیروهای سپاه و مردمی هم از شهرستان های اطراف مانند گالیکش و مینودشت به منطقه اعزام شده و به نیروهای قبلی اضافه شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: هشت ماشین آتش نشانی از شهرستان های اطراف در منطقه حضور داشته و دو بالگرد هوافضا و سپاهان در فرودگاه کلاله آماده پرواز هستند تا در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی بتوانند در عملیات باشی و اطفاء حریق کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش آتش در پارک ملی گلستان/وزش باد و غبار اطفای حریق را سخت کرد

گسترش آتش در پارک ملی گلستان/وزش باد و غبار اطفای حریق را سخت کرد