مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-21اجتماعي

ورود 100 نیرو یگان حفاظتی محیط زیست برای اطفا حریق پارک ملی گلستان


برای اطفا حریق کامل پارک ملی گلستان بیش از 100 نفر از نیروهای یگان حفاظتی محیط زیست وارد منطقه آتش سوزی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در گرگان، محمدرضا کنعانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از روز چهارشنبه 24 آذرماه تا به امروز پنج حریق در منطقه پارک ملی گلستان رخ داده که تاکنون چهار حریق به طور کامل اطفا شده است.

وی با اشاره به صعب العبور بودن منطقه آتش سوزی در پارک ملی گلستان تصریح کرد: با توجه به ارتفاعات منطقه، صعب العبور بودن، وزش باد و شیب تند منطقه اطفا کامل حریق در آتش سوزی پنجم صورت نگرفته و امید داریم تا فردا شاهد اطفا کامل حریق در پارک ملی گلستان باشیم.

مدیرکل محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 100 نفر از نیروهای یگان حفاظتی محیط زیست به همراه نیروهای سپاه و بسیج و جوامع محلی وارد منطقه شده که ضمن اطفا حریق تلاش دارند از سرایت آتش به مکان های دیگر جلوگیری کرده و منطقه را به طور کامل پاکسازی کنند.

وی ادامه داد: دو بالگرد هوافضا سپاه و یک بالگرد هلال احمر نیز در منطقه حضور داشته و تاکنون 10 سورت پرواز برای اطفا حریق انجام داده اند.

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: بالگرد هوافضای سپاه پاسداران هم در اختیار ما قرار گرفت تا برای کمک در مناطق صعب العبور اعزام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 100 نیرو یگان حفاظتی محیط زیست برای اطفا حریق پارک ملی گلستان

ورود 100 نیرو یگان حفاظتی محیط زیست برای اطفا حریق پارک ملی گلستان