مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-21اقتصادي

اُمیکرون پابه پای گرانی در شب یلدا


طولانی ترین شب سال امسال رنگ و بوی متفاوتی پیدا کرده است، درحالی که مردم خوشحال از فروکش کردن پاندمی کرونا بوده و منتظر بودند تا همانند سنوات گذشته در کنار خانواده ها جمع شوند، - ورود سویه جدید کرونا از یک سو و گرانی اقلام در بازار کام یلدا را برای مردم تلخ کرد.

شبی به بلندی آرزوی های مردم شب یلدا که از مهم ترین و خاطره انگیزترین شب ها برای مردم ایران است، امسال موجب استرس و نگرانی خانواده ها شده است.

حقوق کارمندی و کارگری کفاف قیمت های سرسام آور میوه و آجیل و شیرینی شب یلدا را نمی دهد؛ هرچند با وجود ویروس کرونا در بعضی خانواده ها میهمانی های آنچنانی شب یلدا کنسل شده بااین حال مردم دلواپس خرج شب یلدای خانواده خود هستند.

اگر قیمت آجیل مرغوب را نسبت به سال گذشته مقایسه کنیم، افزایش چند برابری آجیل شب یلدا امسال سرسام آور است؛ طوری حتی شنیده می شود برخی ها برای عکس گرفتن از آجیل بسته بندی اجاره ای استفاده می کنند! بازار آجیل فروشی تبریز راکد شده است رییس اتحادیه آجیل و خشکبار تبریز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار تبریز، اظهار می کند: با افزایش بیش از 100 درصدی قیمت آجیل در تبریز، بازار آجیل فروشی تبریز راکد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون پابه پای گرانی در شب یلدا

اُمیکرون پابه پای گرانی در شب یلدا