مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-21اقتصادي

بانک ها و تامین اعتبار علت اصلی رکود مسکن در اصفهان است


نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس گفت: همچنان با کمبود اعتبار و بودجه در استان مواجه هستیم و مشکل اصلی رکود مسکن در اصفهان، بانک ها و تامین اعتبار است.

- با اشاره به رکود مسکن در استان اصفهان گفت: مصالح، زمین و اعتبارات نقدی سه عامل اصلی در قیمت مسکن به شمار می آیند که در حال حاضر نه تنها در استان اصفهان بلکه در کل کشور مشکل اصلی اعتبارات نقدی است.

وی تصریح کرد: در واقع باید مشکل بانک ها و تأمین اعتبارات در مرحله اول و در شرایط فعلی رفع شود زیرا بانک ها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و برای جهش مسکن مانع ایجاد کرده است.

کمبودهای ادامه دار بودجه استانی نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص جزییات جلسه بیست و ششم نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید صادق ابطحی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با موضوع بررسی لایحه بودجه و مباحث نظارتی و فرهنگی برگزار شد.

وی در خصوص اعتبارات مالی بودجه استان اصفهان و همچنین احیای زاینده رود گفت: مباحث بودجه ای مربوط به رسیدگی امور مساجد و همچنین نیازهای بودجه ای استان مطرح شد که در هر صورتی با کمبود بودجه مواجه هستیم که البته باید با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها و تامین اعتبار علت اصلی رکود مسکن در اصفهان است

بانک ها و تامین اعتبار علت اصلی رکود مسکن در اصفهان است