مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-21اجتماعي

میادین و معابر اصلی سنندج با المان های مناسبتی شب یلدا آراسته شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب 8 المان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: - ایسنا/کردستان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب 8 المان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: این المان ها در میدان آزادی، میدان کوهنورد، میدان حجاب، پارک شانو، میدان اصلی بهاران و سه ناحیه منفصل شهری ننله ، نایسر و حسن آباد نصب شده است.

مهندس آسوز شعبانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شب یلدا ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد، فرهنگی که گذشتگان برای ما به یادگار گذاشته و مردم ایران هرساله با برگزاری آیین ها و مراسمی، این شب را جشن می گیرند.

وی بیان کرد: هر ساله در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان و در راستای زنده نگه داشتن آیین و سنن دیرینه این شب و به منظور زیبایی نما و منظر شهری المان های موضوعی در معابر اصلی شهر نصب می شود.

وی از نصب 8 المان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: این المان ها در میدان آزادی، میدان کوهنورد، میدان حجاب، پارک شانو، میدان اصلی بهاران و سه ناحیه منفصل شهری ننله، نایسر و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین و معابر اصلی سنندج با المان های مناسبتی شب یلدا آراسته شد

میادین و معابر اصلی سنندج با المان های مناسبتی شب یلدا آراسته شد