مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-21سياسي

مدیر مسئول سایت تابناک مجرم شناخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مومنی راد سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در رابطه با جزییات دادگاه مطبوعات روز گذشته، - سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی با تشریح جزییات رسیدگی به دو پرونده مطبوعاتی گفت: مدیرمسئول سایت تابناک متهم به نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با اکثریت آراء مجرم شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد مومنی راد سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی در رابطه با جزییات دادگاه مطبوعات روز گذشته، گفت: روز دوشنبه 29 اذرماه، در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی دو پرونده مطبوعاتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

سخنگوی هیات منصفه جرایم سیاسی و مطبوعاتی افزود: در پرونده اول، مدیرمسئول سایت تابناک متهم به نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که هیات منصفه با اکثریت آراء، متهم را مجرم و نیز با اکثریت آراء وی را مستحق تخفیف دانست.

مومنی راد ادامه داد: در پرونده دوم، خبرنگار سایت تابناک متهم به توهین و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که با اکثریت آراء هیات منصفه متهم را در اتهامات فوق الذکر مجرم و همچنین با اکثریت آراء وی را در این دو اتهام مستحق تخفیف دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسئول سایت تابناک مجرم شناخته شد

مدیر مسئول سایت تابناک مجرم شناخته شد