مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-21اقتصادي

حذف نسخ کاغذی از فردا / جزییات راهبردهای سازمان بیمه سلامت


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه به قیمت حذف خدمات بیمه ای راضی به افزایش درصد رشد نسخ الکترونیک نیستیم، در عین حال راهبردهای تشویقی و موثر برای اجرای هر چه بهتر نسخه نویسی الکترونیک در کشور را تشریح کرد.

- دکتر مهدی رضایی در گفت وگو با ایسنا، گفت: براساس آخرین دستورالعمل ها در خصوص نسخه نویسی الکترونیک با استفاده از خرد جمعی در حوزه معاونت فنی و مشارکت فعال و موثر اعضای قرارگاه نسخه الکترونیک سازمان، جمع بندی در حوزه فنی انجام شده است که از اول دی ماه ابلاغ خواهد شد تا مبنای اقدامات استان ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد اول سازمان بیمه سلامت اجرای قانون است، اظهار کرد: به نحوی که از فردا (اول دی ماه) کلیه نسخ سرپایی از جمله در نسخه نویسی و نسخه پیچی صرفا به صورت الکترونیک پذیرش می شود و هیچ گونه پرداخت غیر الکترونیک نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت قصد دارد در زمینه نسخه پیچی نیز راهکار مشخصی داشته باشد، تصریح کرد: نگران هستیم که الزام به ایجاد پرداخت الکترونیک باعث شود که برخی از مراکز از ارائه خدمت به بیمه شدگان امتناع کنند و این امر باعث متضرر شدن بیمه شدگان شود، به همین دلیل ما مجبوریم در سازمان بیمه برای احقاق حقوق بیمه شدگان بخشی از وظایف سازمان هایی که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نسخ کاغذی از فردا / جزییات راهبردهای سازمان بیمه سلامت

حذف نسخ کاغذی از فردا / جزییات راهبردهای سازمان بیمه سلامت