مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-21پزشكي

بهره مندی 7 هزار کردستانی از خدمات کاروان های سلامت هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هفت هزار نفر از مردم روستاهای استان کردستان از خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی رایگان در طرح کاروان سلامت در قالب 44 کاروان بهره مند شدند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هفت هزار نفر از مردم روستاهای استان کردستان از خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی رایگان در طرح کاروان سلامت در قالب 44 کاروان بهره مند شدند.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیش از ده هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان بالاتر از 29 سال سن دارند، اظهار کرد: این تعداد بیشتر پزشکان و نیروهای درمانی هستند که در طرح کاروان های سلامت کمک بزرگی برای جمعیت هلال احمر استان محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در سال جاری در 44 روستای محروم طرح کاروان سلامت اجرا شد، ادامه داد: کاروان های سلامت همواره با هدف خدمت رسانی و ارتقاء سطح سلامت خانواده به روستاهای کم برخوردار اعزام می شوند که با حضور و تلاش خالصانه پزشکان، نیروهای درمانی، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران هلال احمر در روستاهای محروم اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: در این طرح از صفر تا صد کار در قالب فعالیت کاروان سلامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت رایگان انجام شده و خدمات بهداشتی، درمانی، توزیع بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 7 هزار کردستانی از خدمات کاروان های سلامت هلال احمر

بهره مندی 7 هزار کردستانی از خدمات کاروان های سلامت هلال احمر