مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-21اجتماعي

استقرار 156 کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از استقرار 156 کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان خبر داد و گفت: با احداث ناحیه صنعتی مختص هنرمندان عرصه صنایع دستی برای 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از استقرار 156 کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان خبر داد و گفت: با احداث ناحیه صنعتی مختص هنرمندان عرصه صنایع دستی برای 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد: این ناحیه صنعتی که در مساحت شش هکتار در کنار آزادراه پیامبر اعظم استقرار یافته و تعداد 156 کارگاه در آن مستقر خواهد شد.

وی افزود: طراحی این مجموعه کارگاهی با الهام از معماری سنتی به نحوی است که همزمان با تولید، عرضه صنایع دستی نیز به صورت مستقیم انجام خواهد شد تا مسافران و گردشگران عبوری در مسیر آزادراه از خدمات ارایه شده بهره مند و نسبت به خرید اقدام کنند.

نیرومند اسکویی ادامه داد: در این کارگاه ها حداقل تعداد 500 نفر از هنرمندان صنایع دستی مشغول فعالیت و تولید خواهند بود.

وی در خصوص هزینه کرد در این ناحیه صنعتی گفت : تاکنون در این ناحیه صنعتی 180 میلیارد ریال هزینه شده و به زودی شاهد بهره برداری از واحدهای در حال ساخت به تعداد 20 کارگاه که با معماری سنتی آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 156 کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان آذربایجان شرقی

استقرار 156 کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان آذربایجان شرقی