مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-21ورزشي

درخشش اسکواش بازان مهر شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک


شیراز _ تیم اسکواش مهر شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور، با درخشش بازیکنان بومی خود گام نخست را محکم برداشت.

- سعید ستارخان مربی و بازیکن تیم اسکواش مهر شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: اسکواش بازان تیم مهر شیراز در نخستین مرحله مسابقات لیگ دسته یک اسکواش باشگاه های کشور که در شهر یزد برگزار شد توانستند با پنج پیروزی و تنها یک شکست مقابل حریفان خود بازی ها را محکم و امیدوار کننده آغاز کنند و بسیار خوشبین هستیم تا برای نخستین بار به عنوان نماینده فارس به لیگ برتر اسکواش کشور صعود کنیم.

ستارخان افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ 25 الی 29 آذر ماه در شهر یزد با حضور 10 تیم از سراسر کشور برگزار شد و رقابت ها در سطح بسیار بالایی بود ضمن آنکه دو مرحله دیگر نیز در بهمن و اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد و پس از 18 مسابقه، تکلیف مسابقات مشخص می شود و در نهایت، دو تیم نخست مسابقات لیگ دسته یک به لیگ برتر اسکواش کشور صعود می کنند.

مربی بازیکن تیم اسکواش مهر شیراز در ادامه به اعضای تیم مهر اشاره کرد و گفت: سرپرست تیم محمد حسین تاجور، مربی بازیکن تیم سعید ستارخان و دیگر بازیکنان تیم شامل مجید مختاری، عرفان تاجور و سهیل سلطانی است که همگی بومی شیراز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اسکواش بازان مهر شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک

درخشش اسکواش بازان مهر شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک