مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-21اجتماعي

کولاک برف در گردنه چری


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در تمامی محورهای موصلاتی بارش باران گزارش شده است، همچنین در گردنه چری شاهد کولاک برف هستیم.

- حامد ایرج پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران گزارش شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در نقاط مرتفع بارش برف و در سایر محورها بارش باران داریم، در گردنه چری کولاک برف گزارش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان امکان ریزش سنگ در زمان بارش وجود دارد، بنابراین می طلبد که رانندگان با احتیاط در محورها تردد کنند و اگر شاهد ریزش سنگ در محور بودند با شماره 141 راهداران را مطلع کنند تا برای ریزش برداری اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی بیان کرد: جمع شدن آب در محورهای مواصلاتی موجب انحراف خودروها می شود، بنابراین رانندگان نیز این موارد را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند، همچنین در زمان بارش با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ایرج پور با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است و تردد در آن ها روان است، عنوان کرد: جاده دهستان موگویی برای حفظ سلامت اهالی مسدود شده است، اهالی می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف در گردنه چری

کولاک برف در گردنه چری