مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-21اقتصادي

خانواده زندانیان البرز را در شب یلدا تنها نمی گذاریم


سرپرست اداره کل زندان های البرز گفت: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن های حمایت از زندانیان استان با اهدای بسته های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد.

- ، فرهاد بهرامی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از خانواده یکی از زندانیان استان البرز اظهار کرد: شب یلدا طولانی ترین شب سال است که ایرانیان در این شب دور هم جمع می شوند و رسومات این شب را انجام می دهند اما در این بین خانواده زندانیان با نبود سرپرست خانواده شأن شاید نتوانند در این شب مانند دیگران رسومات این شب را جشن بگیرند.

وی ادامه داد: به همین منظور انجمن های حمایت از زندانیان استان البرز با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی طعم این شب را به کام خانواده زندانیان شیرین کردند.

سرپرست اداره کل زندان های استان البرز تصریح کرد: خانواده زندانیان از اولویت ها مهم سازمان زندان ها محسوب می شوند و در هر مناسبتی به فکر این عزیزان هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

وی افزود: به مناسبت شب یلدا و به همت انجمن های حمایت از زندانیان استان، ضمن اهدای بسته های معیشتی به خانواده زندانیان به حساب آنها نیز مبالغی واریز شد که ارزش ریالی خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان به مناسبت یلدا بالغ بر 10 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده زندانیان البرز را در شب یلدا تنها نمی گذاریم

خانواده زندانیان البرز را در شب یلدا تنها نمی گذاریم