مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-21اجتماعي

تقدیر رییس سازمان بهزیستی کشور از اقدامات حمایتی آستان قدس رضوی


رییس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات این آستان مقدس در حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی تقدیر کرد.

- به گزارش، علی محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشرف به زیارت بارگاه منور رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار از توجه ویژه آستان قدس رضوی به جامعه هدف این سازمان تقدیر و ابراز کرد: حمایت های مؤثر و برنامه منظم تولیت آستان قدس رضوی برای سرکشی از مراکز سازمان بهزیستی قابل تقدیر و قدردانی است.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دستور اخیر تولیت آستان قدس در تأمین لباس گرم کودکان بی سرپرست مراکز بهزیستی استان خراسان رضوی توسط خدام بارگاه منور رضوی، اظهار کرد: احساس مسئولیت و حضور معنوی خدام بارگاه منور رضوی در بیش از 90 مرکز بهزیستی در سراسر استان همراه با اهدای لباس گرم و هدایا موجب قوت قلب کارکنان این سازمان شد.

وی ادامه داد: خرسندیم از اینکه دستور داده اید این حرکت ارزشمند در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست بهزیستی در استان های خراسان شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز توسط خدام بارگاه منور رضوی استمرار پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس سازمان بهزیستی کشور از اقدامات حمایتی آستان قدس رضوی

تقدیر رییس سازمان بهزیستی کشور از اقدامات حمایتی آستان قدس رضوی