مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-21حوادث

توضیح پلیس درخصوص تیراندازی در منطقه شیرآباد زاهدان


فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رفع تصرفات اراضی ملی و شهری و تیراندازی پلیس توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سرهنگ محمود سعادتی این باره گفت: تعدادی از ماموران اجرایی شهرداری با پشتیبانی انتظامی زاهدان، در اجرای احکام قانونی برای رفع تصرفات و ساخت و ساز غیرمجاز به منطقه عمومی انتهای شیرآباد عزیمت در موقع اجرای قانون با مقاومت و واکنش خشن متصرفان غیرقانونی و برخی افراد حامی آنها مواجه می شوند که قصد داشتند مانع از اجرای حکم شوند و شروع به سنگ پرانی و توهین به ماموران شهرداری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: عوامل انتظامی ابتدا سعی کردند تا افراد محدود در محل را با سعه صدر مانع ادامه رفتارهای غیرقانونی و متفرق کنند .

وی ادامه داد در این زمان تعدادی از آنها محل را ترک کردند ولی برخی اقدام به ادامه هتاکی و سنگ پرانی به سمت ماموران اجرایی شهرداری و انتظامی کردند که تعدادی از ماموران شهرداری و انتظامی مجروح و خودروها و تجهیزات نیز دچار خساراتی شد.

وی افزود در این زمان ماموران به منظور مدیریت صحنه و متفرق کردن افراد و اجرای عملیات رفع تصرف اقدام به تیراندازی با استفاده سلاح کردند که موفق به پراکنده کردن آنها و آزادسازی 13 هکتار اراضی شهری در این منطقه اقدام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پلیس درخصوص تیراندازی در منطقه شیرآباد زاهدان

توضیح پلیس درخصوص تیراندازی در منطقه شیرآباد زاهدان