مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-20ورزشي

برگزاری مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش در کرمان


فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان برگزار و با قهرمانی تیپ 177 متحرک هجومی تربت حیدریه به پایان رسید.

- منصور رحمانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از کرمان اظهار داشت: اولین دوره مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان ادامه داد: این مسابقات به مدت یک هفته در محل  مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان برگزار شد و در دیدار فینال این مسابقات که امروز به پایان رسید، تیم تیپ 177 تربت حیدریه با غلبه بر تیم مرکز آموزش 04 بیرجند، مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش را به خود اختصاص داد.

وی خاشان کرد: 15 تیم از شهرهای تهران، قزوین، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، خرمشهر، تربیت حیدریه، بیرجند و اهواز در این مسابقات حضور و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم هوانیروز کرمان در این رقابت ها با پیروزی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/3388/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش در کرمان

برگزاری مسابقات فوتسال سربازی نیروی زمینی ارتش در کرمان