مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-20اقتصادي

کشف بیش از 5 کیلوگرم طلای قاچاق در مرز مریوان


مرزبانان پس از ساعت ها کمین با قاچاقچیان که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند روبرو شدند و با اخذ موضع مناسب سد راه آنان شدند.

- فرمانده مرزبانی کردستان از کشف پنج کیلو و 149 گرم طلا به ارزش 66 میلیارد و 950 میلیون ریال در نوار مرزی مریوان خبر داد.

سرهنگ محمدعارف سپهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدامات کنترلی، مرزبانان هنگ مریوان با انجام کارهای تحقیقاتی و بررسی همه جانبه در سطح نقاط مرزی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله زیورآلات قاچاق به کشور مطلع شدند.

وی افزود: در همین رابطه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مرزبانان با اجرای کمین و بهره گیری از تجهیزات فنی در حوزه مرزی ته ته مستقر شدند.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: مرزبانان پس از ساعت ها کمین با قاچاقچیان که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند روبرو شدند و با اخذ موضع مناسب سد راه آنان شدند.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان با اشاره به اینکه تلاش و اقدامات اطلاعاتی با استفاده از ابزارهای مختلف برای دستگیری قاچاقچیان ادامه داد، بیان کرد: مرزبانان در این ماموریت موفق به کشف پنج کیلو و 148 گرم و 920 سوت طلا شامل گردنبند، دستبند ، گوشواره و انگشتر را به ارزش 66 میلیارد و 950 میلیون ریال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 5 کیلوگرم طلای قاچاق در مرز مریوان

کشف بیش از 5 کیلوگرم طلای قاچاق در مرز مریوان